|
Карта сайту
Бічне меню
- Діяльність НМЛ
- Науково-методичні заходи
- Графік курсів
- Нормативно-правові документи
- Семінари, конференції
- Дистанційне навчання
- КУРСИ ОНЛАЙН
- Історія ХХ століття: розуміння ризиків та бачення шансів
- Інноваційна спрямованість виховного процесу: теорія, методика, практика
- Розвиток і актуалізація мотивації педагогів до інноваційної діяльності
- Інноваційний аспект використання українського фольклору
- Використання мови програмування PYTHON у школі
- Використання пакету MS Office у роботі вчителя початкових класів
- Феномен справедливості як методологічний інструмент в суспільно-гуманітарній сфері
- Сучасні технології в роботі класного керівника
- Розвиваємо емоційний інтелект засобами мистецтва
- Арт-технології в освітньому процесі закладу дошкільної освіти
- Інтегрування змісту і форми у навчанні всесвітньої історії та історії України
- Використання MS Word для створення навч.метод
- Інноваційна спрямованість виховного процесу: теорія, методика, практика
- Комп'ютерна графіка і анімація для створення сучасного навчального контенту
- Розвиток когнітивного та творчого потенціалу учнів засобами нових педагогічних технологій
- Інноваційні художньо-педагогічні технології
- Український вибір (вимір) історії через призму століть
- Інноваційні художньо-педагогічні технології
- Реалізація персоніфікованого підходу в умовах арт-простору
- Формування громадянської компетентності на уроках правознавства та курсу «Громадянська освіта
- Технологія розвитку художньо-образного мислення
- Зміст шкільної мистецької освіти у викликах сьогодення
- МЕДІА: МІЖ МАГІЄЮ ТА ТЕХНОЛОГІЄЮ
- Історія ХХ століття: розуміння ризиків та бачення шансів
- Комп'ютерна графіка і анімація для створення сучасного навчального контенту
- Методика музичного виховання та розвитку дітей дошкільного віку
- Освітні інструменти критичного мислення
- МЕТОДИКА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЮРИДИЧНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ПРАВОЗНАВСТВА
- Реалізація персоніфікованого підходу в умовах арт-простору
- Інноваційна спрямованість виховного процесу: теорія, методика, практика
- Інтегрування змісту і форм у навчанні всесвітньої історії та історії України
- «MS Publisher: створення та редагування буклетів, бюлетенів, програм, макетів web-сайтів»
- Розвиваємо емоційний інтелект засобами мистецтва
- Табличний процесор MS Excel: створення та редагування табличних документів, розробка дидактичних
- Арт-педагогіка в роботі сучасного педагога
- Реалізація персоніфікованого підходу в умовах арт-простору
- Психолого-педагогічні аспекти виховання лідерів
- Методика розв’язання юридичних ситуацій на уроках правознавства
- Феномен справедливості як методологічний інструмент в суспільно-гуманітарній сфері
- Особливості вивчення інтегрованого курсу "Історія: Україна і світ"
- Інноваційні художньо-педагогічні технології
- Технологія змішаного навчання як інструмент для створення навчального контенту
- Розвиток когнітивного та творчого потенціалу учнів засобами нових педагогічних технологій
- МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ ПРАВОЗНАВСТВА «ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА»
- Використання пакета Microsoft Office у роботі вчителя початкових класів
- Освітні інструменти критичного мислення
- Український вибір (вимір) історії через призму століть
- Комп’ютерна графіка і анімація при розробці сучасного навчального контенту
- Символічна образність української культурної спадщини
- Технологія розвитку художньо-образного мислення
- Освітні інструменти критичного мислення
- Інтегрування змісту і форм у навчанні всесвітньої історії та історії України
- Використання пакета Microsoft Office у роботі вчителя початкових класів
- Технологія змішаного навчання як інструмент для створення навчального контенту
- Технологія змішаного навчання як інструмент для створення навчального контенту
- Технологія розвитку художньо-образного мислення
- MS Power Point: створення та редагування презентацій зі слайдів, розробка дидактичних матеріалів
- Розвиваємо емоційний інтелект засобами мистецтва
- Медіа: між магією та технологією
- Інноваційний аспект використання українського фольклору
- Технологія змішаного навчання як інструмент для створення навчального контенту
- Арт-технології як оздоровчий засіб
- ІНТЕГРУВАННЯ ЗМІСТУ І ФОРМ У НАВЧАННІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
- Інноваційні художньо-педагогічні технології
- Український вибір (вимір) історії через призму століть
- ІНТЕГРУВАННЯ ЗМІСТУ І ФОРМ У НАВЧАННІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
- Методичний інструментарій навчання у вимірі освітніх реалій
- Інструменти проєктування при вивченні мистецьких дисциплін за технологією змішаного навчання
- МЕТОДИКА РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЮРИДИЧНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ПРАВОЗНАВСТВА
- Технології розвитку художньо-образного мислення
- ІНТЕГРУВАННЯ ЗМІСТУ І ФОРМ У ВИКЛАДАННІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
- Сучасні педагогічні технології навчання мистецьких дисциплін
- Український вибір (вимір) історії через призму століть
- Розвиваємо емоційний інтелект засобами мистецтва
- ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ІСТОРІЯ: УКРАЇНА І СВІТ (10-11 КЛАС)
- Методичні аспекти живописно-графічного образотворення
- ІНТЕГРУВАННЯ ЗМІСТУ І ФОРМ У ВИКЛАДАННІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
- Етнодизайн та образотворчі технології в новому освітньому просторі
- Методика розв'язання юридичних ситуацій на уроках правознавства
- Розвиваємо емоційний інтелект засобами мистецтва
- Сучасні педагогічні технології навчання мистецьких дисциплін
- «ІНТЕГРУВАННЯ ЗМІСТУ І ФОРМ У ВИКЛАДАННІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
- ПРОЦЕС, СЕРЕДОВИЩЕ І МОЖЛИВОСТІ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА»
- Український вибір (вимір) історії через призму століть
- Сучасні педагогічні технології навчання мистецьких дисциплін
- ПРОЦЕС, СЕРЕДОВИЩЕ І МОЖЛИВОСТІ У ВИВЧЕННІ КУРСУ «ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
- ІНТЕГРУВАННЯ ЗМІСТУ І ФОРМ У ВИКЛАДАННІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
- Технологія розвитку художньо-образного мислення
- ІНТЕГРУВАННЯ ЗМІСТУ І ФОРМ У ВИКЛАДАННІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
- Сучасні педагогічні технології навчання мистецьких дисциплін
- Український вибір (вимір) через призму століть
- ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ІСТОРІЯ: УКРАЇНА І СВІТ (10-11 КЛАС)»
- ІНТЕГРУВАННЯ ЗМІСТУ І ФОРМ У ВИКЛАДАННІ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
- Етнодизайн та образотворчі технології в новому освітньому просторі
- МЕТОДИКА РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЮРИДИЧНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ПРАВОЗНАВСТВА
- Технології розвитку художньо-образного мислення
- Сучасні педагогічні технології навчання мистецьких дисциплін
- Методика розв'язування юридичних ситуацій на уроках правознавства
- Інтегрування змісту і форм у викладанні всесвітньої історії та історії України
- Розвиваємо емоційний інтелект засобами мистецтва
- Методичні аспекти живописно-графічного образотворення
- Сучасні педагогічні технології навчання мистецьких дисциплін
- Інтегрування змісту і форм у викладанні всесвітньої історії та історії України
- «Український вибір (вимір) історії через призму століть
- Розвиваємо емоційний інтелект засобами мистецтва
- Особливості вивчення інтегрованого курсу «Історія: Україна і світ
- Сучасні педагогічні технології навчання мистецьких дисциплін
- Інструменти проєктування при вивченні мистецьких дисциплін за технологією змішаного навчання
- Інтегрування змісту і форм у викладанні всесвітньої історії та історії України
- Український вибір (вимір) історії через призму століть
- РОЗВИВАЄМО ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА
- Етнодизайн та образотворчі технології
- Сучасні педагогічні технології навчання мистецьких дисциплін
- Сучасні педагогічні технологіі навчання мистецьких дисциплін
- Інструменти проєктування за технологією змішаного навчання
- Мистецько-педагогічний інструментарій розвитку ключових умінь особистості
- Реалізація інтегративної стратегії навчання історії (5-6 клас)
- Діалог традицій і культур: історичний зміст та методичний інструментарій
- Контент курсів морального спрямування: інноваційні формати
- Розвиваємо емоційний інтелект засобами мистецтва
- Освітній потенціал курсів "Основи правознавства" та "Громадянська освіта": можливості використання
- Діалог традицій і культур: історичний зміст та методичний інструментарій
- Реалізація інтегративної стратегії навчання історії (5-6 клас)
- Цифрові технології навчання мистецьких дисциплін
- Інструменти проєктування за технологією змішаного навчання
- Реалізація інтеративної стратегії навчання історії (5-6 клас)
- Цифрові технології навчання мистецьких дисциплін
- Розвиваємо емоційний інтелект засобами мистецтва
- Цифрові технології навчання мистецьких дисциплін
- Інформаційно-цифрова компетентність
- Розвиваємо емоційний інтелект засобами мистецтва
- Бібліотека
- Фотогалерея
- Освітній проєкт «Діалоги про війну»
- Відеогалерея
- Корисні посилання
- Карта сайту
- Нормативне забезпечення
- «Вшановуємо пам'ять жертв Бабиного Яру»
- 11
- 12345
- День Української Державності
|